Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

[Upd.] The Club uit de doeken gedaan


Door Rene Groen op 14-04-2007 om 01:33
Bron: IGN

Sega en Bizarre Creations slaan de handen ineen voor The Club. Hoewel het spel draait om het schieten komt er wel wat meer bij kijken dan dat.

Design manager Nick Davies en lead designer Matt Cavanagh geven wat meer details over het spel:

- The Club draait om kunde en uitvoering, niet zozeer om het hersenloos neer knallen van vijanden. Natuurlijk, vijanden dienen geraakt te worden, maar het draait meer om de punten en multipliers die je behaalt door je kunde. Het spel leunt hierbij op House of the Dead, maar dan in third-person en tegen andere personen.

- De layouts van de levels zijn zowel lineair als non-lineair, waardoor mensen die de maps kennen licht voordeel hebben in vergelijking met andere online games.

- Vijanden respawnen wel, maar niet op vaststaande spawn punten waar je ze op kunt wachten. Er wordt veel aandacht besteed aan het A.I. van de vijanden, zo reageren ze iedere keer anders po je acties en zien ze er bovendien ook nog eens anders uit.

- Het spel kent veel verschillende wapens, toch zorgt het grote wapen niet automatisch voor de meeste punten. Het draait om het gebruik van het juiste wapen in de juiste omstandigheden.

- De singleplayer kent ongeveer 50 levels in 8 omgevingen met gevareerde game modes. Ieder van de speelbare karakters kent zijn eigen verhaal wat de replay waarde ten goede komt.

[Update]

Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden gooien we er daar ook nog vier van tegenaan:









02:00  Viertal oude Capcom games naar arcade
01:29  Adventuregame Jack Keane in beeld
 Reacties (2)
 Pagina: 1
im2 op 14-04-2007 om 15:36 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Ik ben niet echt onder de indruk

Sheo op 14-04-2007 om 21:04 [Niv: 32 / Exp: 1617]
Het klinkt wel vet,
maar als de A.I. zo goed is zoals daar staat en ze passen zich aan. Hoe wil je dan weten welk wapen geschikt is voor welke situaties? Ze reageren elke keer toch anders??

Ik kijk er ook niet echt speciaal naar uit ofzo.


 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Club
Type:
Game
Releasedatum:
08-02-2008
Ontwikkelaar:
Bizarre Creations
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media