Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Preview:

Medal of Honor: Airborne


Door Rene Groen op 28-08-2007 om 08:35
Bron: Gamed

Bekende shooters maken hun overstap naar next-gen consoles, zo is Call of Duty binnenkort toe aan zijn derde next-gen avontuur en betreden Brothers in Arms en Medal of Honor voor het eerst een nieuw systeem. Wij nemen jullie alvast mee naar de laatstgenoemde game.

De naam Airborne komt niet zomaar uit de lucht vallen, de makers gebruiken het namelijk als één van de belangrijkste toevoegingen aan de serie. Niet langer bepaalt de ontwikkelaar waar je gevecht begint, jij hebt in handen waar de actie begint, iets wat alles te maken heeft met de openingsscčne van ieder level. Als Amerikaanse paratroeper start je met je collega’s in een vliegtuig boven een oorlogsgebied vanwaar het de bedoeling is dat je met een parachute naar beneden dwarrelt. Dit springen gebeurt niet door als een baksteen uit de hemel te kletteren, maar door zelf te sturen waar je terecht wil komen. Op deze manier zal geen missie hetzelfde beginnen, de ene keer land je bijvoorbeeld op een dak, een tweede keer midden in een vuurgevecht en een derde keer in veilig gebied. Het zorgt ervoor dat ieder begin anders is, maar gaat zelfs nog wat verder dan dat. Zelfs als jij al tien minuten aan het vechten bent, komen je collega’s (en ook vijanden) nog naar beneden om zich in de strijd te mengen, iets wat een bepaalde intensiteit aan het gevecht meegeeft die we nog niet eerder hebben meegemaakt.



Omdat je op verschillende plekken neer kunt komen, is het niet zo dat je eerst een halve map door moet vechten om bij je doel te komen. Door een map heen zijn er verschillende doelen te vinden die je vaak naar eigen wens aan kunt pakken. Uiteraard zal dit je niet gemakkelijk gemaakt worden door de vijand, het is dan ook goed dat er veel wapens uit de tijd aanwezig zijn om je te helpen. Een ander nieuw aspect vinden we bij deze wapens terug, het is namelijk mogelijk om deze te upgraden. Nee, je hoeft niet eerst langs een wapensmid om je salaris uit te geven, je krijgt deze upgrades naarmate je een wapen meer gebruikt. Stel dat jij heel veel met een sniper schiet, dan zal het logo van dit geweer (dat rechtsonderin je scherm staat) blauw vol lopen. Eenmaal helemaal vol, dan krijg je een upgrade voor het geweer, bijvoorbeeld stabieler schieten, meer kogels in het geweer op kunnen slaan of sneller herladen. Als je een wapen meer gebruikt zal deze dan ook steeds beter worden, in totaal kun je ieder wapen drie keer upgraden.

Van de sniper naar het leveldesign is een kleine stap, deze is namelijk ook zeer divers. Niet langer begeef je je alleen op vlakke ondergronden, het spel is dit keer meer verticaal opgebouwd. Stel dat je team in een smalle gang een groep vijanden klem zet, dan kun jij ervoor kiezen om via een ladder en een dak naar een hoger gelegen deel te komen om ze van bovenaf aan te vallen. Dit is slechts één van de voorbeelden hoe de ontwikkelaar verder heeft gedacht dan de reeds bewandelde paden.



In totaal kent het spel vijf verschillende veldslagen die ieder beginnen met een eerder beschreven sprong uit het vliegtuig. Naast Husky (Sicilië), Varcity (Duitsland), Avalanche (Italië) en Neptune (Normandië) heeft het spel ook een Nederlands tintje, Market Garden in Nijmegen is namelijk in het spel opgenomen. Hoewel het aantal veldslagen misschien weinig lijkt kent ieder van deze gebieden meerdere opdrachten en neemt het spel in moeilijkheidsgraad geleidelijk toe, het is dus zeker niet zo dat je in twee uurtjes door het spel heen zult zijn.

Medal of Honor: Airborne verschijnt op 6 september voor de Xbox 360 en PC, later dit jaar gevolgd door een PlayStation 3 versie. Uiteraard komen we tegen die tijd uitgebreid terug op de game en zullen we bekijken in hoeverre de ontwikkelaar erin is geslaagd om hun vernieuwingen goed in de gameplay te integreren.


08:43  Gravitronix naar de Wii
21:50  Halo Wars gameplay
 Reacties (15)
 Pagina: 1
im2 op 28-08-2007 om 10:09 [Niv: 574 / Exp: 28719]
De demo vond ik wel leuk maar niet meer dan dat, het coversysteem is nogal nep en over de graphics ben ik ook al niet onder de indruk. Volgens mij word BiA HH stukken beter nog dan deze

Seagull5 op 28-08-2007 om 13:28 [Niv: 24 / Exp: 1203]
Huh? Heb jij soms een andere demo gespeeld Ik vond de graphics zeer goed, en het coversysteem werkt (op de 360) ook lekker. Ik ben het wel met je eens dat HH beter gaat worden

Gast (84.82.53.xxx) op 28-08-2007 om 13:53
Ik vind dat ze wel vooruit gaan met de graphics van MOH.

Gast (86.94.1.xxx) op 28-08-2007 om 14:10
wat zijn de systeem eisen van moh want als ik de demo wil spelen zegt hij the videokaart you are running is not supported alvast bedankt voor de moeite

Rene Groen (Eindredacteur) op 28-08-2007 om 14:26 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Systeemeisen durf ik niet te zeggen (je zou eens op het forum van de game kunnen kijken), maar wellicht moet je de drivers van je videokaart even updaten.

Gewijzigd door Rene Groen op 28-08-2007 om 14:45

Gast (88.197.195.xxx) op 28-08-2007 om 14:39
k ga me die zkr hale k ben altijd al een fan geweest van zo n spelle *D

Gast (84.82.53.xxx) op 28-08-2007 om 18:01
Ik ga deze MOH wel halen en ik ga ook Brothers in Arms HH halen.

Gast (84.198.100.xxx) op 28-08-2007 om 20:11
Eerst effen nieuwe pc halen, dan haal ik die game, zijn de graphichs beter dan C.O.D 2 ??

Gast (81.242.136.xxx) op 28-08-2007 om 22:38
welke game is HH?

De score van deze game is niet al te hoog bij EGM!
Vreemd, en ook wel een beetje sptijtig.

Rene Groen (Eindredacteur) op 28-08-2007 om 23:39 [Niv: 747 / Exp: 37359]
HH staat voluit voor Brothers in Arms: Hell's Highway.

Gast (62.51.176.xxx) op 29-08-2007 om 08:42
_O_

Gast (62.51.176.xxx) op 29-08-2007 om 08:44
lol best vet _O_

Gast (86.94.1.xxx) op 29-08-2007 om 16:41
ik weet niet welke ik moet kopen tegenwoordig is het zo moeilijk om te kiezen zal ik kiezen voor moh of bia hh???????? ps kan bia online

Gast (62.163.85.xxx) op 08-09-2007 om 00:49
System Eisen:


Operating System Windows XP SP2
Processor 2.8 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2800+
Memory
1 GB RAM
Video Card NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.)
ATI Radeon X1300PRO
Video Card Memory
128MB RAM

Gast (91.178.40.xxx) op 03-01-2008 om 07:16
ik medal of honor airborne geďnstalleerd het duurde even.toen het klaar was wou ik gaan spelen en stond er the video card you are running is not supported :'( :'( .kan iemand me helpen zodat ik moha kan spelen?please please _O_

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Medal of Honor: Airborne
Type:
Game
Releasedatum:
13-09-2007
Ontwikkelaar:
EA Los Angeles
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media