Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Nieuws:

Stress-test voor Mortal Online


Door Jerry Frederik op 19-01-2010 om 19:30
Bron: Mortal Online

Mortal Online is een Sandbox MMO waarin het aan de spelers is om te bepalen wat er in de wereld gebeurt. Zonder levels, instances en traditionele quests is dit een MMO die een hele andere kijk op dit genre geeft.

Mortal Online is nu al een tijdje in ontwikkeling en moet in de komende maanden beschikbaar komen. Het is al mogelijk om de game te pre-orderen, waarmee je toegang krijgt tot de beta. Om nog eens aan te geven dat de ontwikkelaar dicht tegen een release aanzit, is er een stress test aangekondigd ter voorbereiding op de open beta. Meer informatie kun je hier vinden. Daarnaast kun je hier een preview van deze game lezen.



20:21  S.T.A.L.K.E.R. komt op 5 februari
19:13  Geen productiestop voor Metroid Prime Trilogy
 Reacties (9)
 Pagina: 1
GekooktEi op 19-01-2010 om 19:55 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Ik wil de open beta zeker wel even proberen, lijkt me wel een leuk spel.

eehbiertje op 19-01-2010 om 19:56 [Niv: 76 / Exp: 3825]
jammer dat ik dan een fkn nieuwe pc moet kopen

GekooktEi op 19-01-2010 om 19:58 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Ja okee dat moet ik vast ook

Velqor op 19-01-2010 om 20:05 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Ik niet, nice is dit

Stammetje91 op 20-01-2010 om 00:32 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Leuk dat we ook weer wat over deze game horen. Tijdje terug, had eigenlijk verwacht dat de ontwikkeling gestopt was.

D: op 20-01-2010 om 01:15 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Er mag best bij gemeld worden dat dit spel is ontstaan door de moeder der en meest uitgebreide en diepgaande mmorpgs ultima online.

De ontwikkelaars van mortal online wilden een sandbox mmorpg maken op dezelfde kwaliteiten, welk ultima online (nogsteeds) superieur maakte aan spellen als world of warcraft e.d.

Velqor op 20-01-2010 om 22:36 [Niv: 191 / Exp: 9548]
ultimaa

LancoolK62 op 21-01-2010 om 19:19 [Niv: 6 / Exp: 318]
@ D:

ik denk nostalgish hoor. hoe kan oud spel beter dan beste gespeelde world of warcraft??? ik heb graphic gezien. geen 3d...

D: op 22-01-2010 om 08:00 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Lancool, in ultima gaat het om de mechaniek en mogelijkheden.

Ten eerste heb je geen levelsysteem, is het een open wereld in de vorm van wat je kunt zijn en maken.
Je kunt van visser tot kledingnaaier en je eigen huis bouwen, letterlijk met een huis-tool, en deze dan ook letterlijk inrichten, zelfs decoratie zelf maken zoals vistanks opgebouwd uit gekleurde stukken 'cloth'.
De pvp was 'echt' skillbased, dus vanaf een bepaald punt niet gebaseerd op wat je aanhad, natuurlijk waren er hier en daar wat stat increases door gear, voornamelijk in het defence en resistance departement maar je kon naakt ook wel iemand in armor aan als je goed was.

Door de jaren heen verslechterde het spel door EA die steeds meer patches installeerde die het spel verneukten en de fout van freeshards om expansions te installeren met al hun respectieve problemen, vooral op kleinere gemeenschappen. (extra mappen = moeilijker voor pk om te hunten bijv.)

Ik geef toe, ultima online is nu dood maar mortal online is door mensen gemaakt die ook van uo hielden en dat systeem van skill-based play en echte vrijheid en mogelijkheden wilden voortzetten.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Mortal Online
Type:
Game
Releasedatum:
09-06-2010
Ontwikkelaar:
Star Vault
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:








Meer media