Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Dragon Age Inquisition heeft geen open wereld'


Door Rene Groen op 12-09-2013 om 15:57
Bron: Rock Paper Shotgun

Een grootse, open wereld die aan je voeten ligt om te ontdekken. Het zou niet misstaan bij de omschrijving van vele games, maar bij Dragon Age: Inquisition hoeven we dit volgens ontwikkelaar BioWare niet te verwachten.

Mike Laidlaw laat namelijk weten dat 'open-wereld' een te beladen term is. Iedereen denkt met het benoemen hiervan automatisch aan Skyrim, een vergelijking die ze liever uit de weg gaan. In plaats daarvan ziet hij Dragon Age: Inquisition als een game met extreem grootse regionen die je kunt verkennen. Ieder van deze regionen heeft een betekenis voor het overkoepelende verhaal, er is dan ook een reden waarom je er naar af zult reizen. Hetzelfde gaat op voor de vijanden die je tegen komt, er is een reden dat ze aanwezig zijn en het is aan de speler om er meer over uit te vinden.
quote:
“But when you’re discovering things, you should feel like they’re part of the overall game and not random. I would say that it has elements of open world for sure, but it’s something closer to the feel we had in the Baldur’s Gate games or in Origins, even, where it’s larger areas, big spaces, and the chance for you to move around and see a wide variety of different terrains and locales and so on.”

Heeft Laidlaw een punt met de beschrijving van de regionen of is het niets meer dan een andere term voor open-wereld?


16:13  Child of Light met meer dan 10 uur gameplay
15:35  David Cage: 'Beyond: Two Souls niet lineair'
 Reacties (4)
 Pagina: 1
insignificat op 12-09-2013 om 15:58 [Niv: 92 / Exp: 4590]
ok, weer een spel die ik laat liggen

Rene Groen (Eindredacteur) op 12-09-2013 om 15:59 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Misschien eerst even de tekst lezen?

Disker op 12-09-2013 om 17:25 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Tja een game laten liggen waar je nog niks van weet.....

En Dragon Age is nooit open-world geweest, het waren kleinere levels die samen via wegen toegankelijk waren. Ben blij dat ze hiermee doorgaan, open-world zal naar mijn gevoel zeer overbodig zijn met deze type game.

Gewijzigd door Disker op 12-09-2013 om 17:25

Kenobixios op 12-09-2013 om 18:06 [Niv: 54 / Exp: 2687]
Het idee van open wereld paste voor mij niet bij dragon age.

Bij skyrim bijvoorbeeld draait het om de open wereld, overal naar toe kunnen gaan waar je wilt.

Dragon age draait om het verhaal, de beleving.
Ik vind dit persoonlijk een verbetering.

En ze hebben al aangegeven dat de mappen al heel groot zullen zijn.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dragon Age: Inquisition
Type:
Game
Releasedatum:
21-11-2014
Ontwikkelaar:
BioWare
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media