Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Need for Speed DLC bevat meer dan auto's


Door Rene Groen op 11-08-2015 om 15:44
Bron: VIdeogamer

Begin november kunnen we de motoren weer starten, dan mogen we namelijk aan de slag met Need for Speed. Nog voordat het spel in de winkels ligt leren we al dat ook downloadable content niet achterwege zal blijven.

Executive Producer Marcus Nilsson wil de plannen voor downloadable content nog niet uiteenzetten, maar geeft al wel aan wat we ongeveer kunnen verwachten. Het gaat hierbij om 'significante plannen' die zich verder strekken dan enkel het aanbieden van nieuwe auto's.
quote:
"Obviously we don't go into [how we do that] today but we have pretty significant plans of what we think will work and I think the story that you see in this game can effectively help to keep you in there, as well as many other ways that we can refresh and renew content for you throughout."

In het verleden experimenteerde Electronic Arts al met het aanbieden van diverse soorten DLC. In 2010 kreeg Need for Speed: Hot Pursuit nieuwe evenementen, in 2012 werd er in Need for Speed: Most Wanted zelfs een geheel nieuw gebied aangeboden en Need for Speed: Rivals uit 2013 moest het doen met meerdere car packs.


15:52  Woolfe ontwikkelaar stopt ermee
15:36  Gears of War toont meer vernieuwingen
 Reacties (9)
 Pagina: 1
miknic op 11-08-2015 om 15:48 [Niv: 44 / Exp: 2216]
is de game al uit?

Gast (84.105.143.xxx) op 11-08-2015 om 17:13
Nu al over DLC praten, en het is niet eens op de markt :? :X |( :r

Rene Groen (Eindredacteur) op 11-08-2015 om 17:22 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Binnenkort verschijnt eerst de DLC en enige tijd later volgt de game.

Gast (212.87.117.xxx) op 12-08-2015 om 06:08
lol de game is nog niet eens gold en ze praten nu al over dlc. uiteindelijk betaal je tegenwoordig wel 90 tot 10 euro voor een game met dlc erbij (behalve the witcher :p

Gast (212.87.117.xxx) op 12-08-2015 om 06:08
100 euro*

sjeffie op 12-08-2015 om 06:49 [Niv: 33 / Exp: 1655]
Wat rene zegt word wel waarheid vrees ik. Je betaalt 50 euro voor alleen het introscherm van het spel en vervolgens moet je elk hoofdstuk loskopen

miknic op 12-08-2015 om 09:04 [Niv: 44 / Exp: 2216]
Daarom moet je ook niet de volle mep betalen..

XtraNL op 12-08-2015 om 11:04 [Niv: 82 / Exp: 4096]
miknic heeft het begrepen.
Tegenwoordig wacht ik voor (AAA) games gewoon op de GOTY editie, die vaak goedkoper is én DLC bevat.

Gast (212.121.100.xxx) op 14-08-2015 om 16:00
Wat miknic zegt. In mijn beleving gaat het bij ontwikkelstudios (waar vooral kosten worden gemaakt om een game te maken: personeel, licenties, hardware, kantoorruimte) en de continuiteit van het bedrijf wat toch betaald moet worden van opbrengsten uit succesvolle games. Door games uit elkaar te trekken in stukjes kan er (potentieel) continue geld worden verdiend ipv met pieken. En zo ontstaat er potentieel meer tijd ook voor het bedrijf om na te denken over nieuwe DLC of het bedenken van een nieuwe game en of IP. Laten we wel zijn, een game maken op een moderne engine kost veel geld/tijd, maar ook het bedenken en uitwerken ervan.

Helaas heeft deze manier van verkopen een bijwerking die al dan niet terecht de reakties oproepen om maar te wachten met aankopen.
Daarbij komt dat het aanbod van games nog steeds flink is en dus is de consument in de gelegenheid om aankopen van titels uit te stellen en te wachten op bundels.

Ofwel DLC is het niet 'het' antwoord op de financiele uitdaging die studio's simpelweg hebben.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Need for Speed
Type:
Game
Releasedatum:
05-11-2015
Ontwikkelaar:
Ghost Games
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media