Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Unreal Engine 4 voor Final Fantasy VII Remake


Door Joni Philips op 09-12-2015 om 09:36
Bron: Gematsu

Square Enix werkt momenteel aan een volwaardige Final Fantasy VII remake voor PC en PlayStation 4. Het wordt een moderne versie van de PlayStation klassieker, die ter ere van de twintigste Final Fantasy VII verjaardag zal verschijnen. De game - die in verschillende volwaardige delen komt - zal vele veranderingen bevatten, inclusief een vernieuwd vechtsysteem.

De game beschikt natuurlijk ook over een nieuwe engine, waarbij er kort geleden al speculatie was dat het ging om de Unreal Engine 4. Square Enix heeft die speculatie nu bevestigd.


09:41  Final Fantasy VI naar Steam
09:33  Eerste screenshots Ni-Oh
 Reacties (16)
 Pagina: 1
Gast (188.65.190.xxx) op 09-12-2015 om 10:07
Is er ook een reden gekomen waarom het nou episodisch is?

Gast (92.109.138.xxx) op 09-12-2015 om 10:16
Anders krijgen we het pas bij PS5

Zuigertje op 09-12-2015 om 10:23 [Niv: 118 / Exp: 5884]
@ gast: Levert meer geld op, komt sneller op de markt, als de eerste delen slecht verkoopt dan stop je gewoon met de ontwikkeling (minder risico), ze hoeven het niet te rushen en kunnen meer kwaliteit leveren, langere ontwikkelingsproces (leren van je fouten bij vorige delen bijv.) Etc.

Best wel veel win win situaties. Enige nadeel is dat je uiteindelijk als consument meer geld kwijt bent, maar dat vind ik zelf niet erg als elk deel een goede prijskwaliteit verhoudinf heefr (laten we t hopen).

Gast (217.123.130.xxx) op 09-12-2015 om 10:31
Ik denk dat de eerste episode Midgar is. Op de PSX was dit volgens mij een uurtje of 6. Ik denk dat dit nu wel ingekort wordt omdat het meer actie-georiënteerd wordt.

Joni Philips (Eindredacteur) op 09-12-2015 om 10:49 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
Ik denk niet dat je echt episodes moet denken zoals je ze nu kent. Ik denk eerder een boel extra en minstens een disk van het origineel per episode.

Gast (92.109.138.xxx) op 09-12-2015 om 11:42
Of meer in de stijl van disc 1 2 en 3. Hopelijk krijgen we niet 15 losse episodes ofzo

Gast (213.132.171.xxx) op 09-12-2015 om 12:38
Ik wacht wel met kopen tot alles uit is. Hoop ook op een fysieke release

Joni Philips (Eindredacteur) op 09-12-2015 om 13:14 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
Ik denk dat die episodes groot genoeg worden voor aparte fysieke releases.

Redneckerz (Redacteur) op 09-12-2015 om 14:19 [Niv: 227 / Exp: 11336]
Is het nu mij maar:

- Zijn er niet idioot veel FF titels in ontwikkeling? (Warhammer 40k heeft ditzelfde euvel)
- Ook al Unreal Engine 4? Ik dacht dat Luminous de next best thing was?

Gast (81.68.152.xxx) op 09-12-2015 om 14:21
Van mij hoeft dat niet zo, gamen in episode`s. Valve heeft wel aangetoond dat het niet hoeft te werken...

Overigens heb ik altijd meer dan 6 uur nodig voor alleen al Midgar. :)

Gast (78.21.217.xxx) op 09-12-2015 om 14:44
Weer in episodes? laat dan maar, dan hoeft het niet.

Lawliet op 09-12-2015 om 15:15 [Niv: 346 / Exp: 17280]
@Redneckerz hoewel het een mooie geweldige engine is had SE toegegeven dat het veel tijd en geld kost (zie FF XV) en met UE4 velen malen sneller gaat en geld bespaart. Daarom kozen ze voor UE4. Wel jammer vind Luminous engine echt geweldig, maar ontwikkeling is een enorme tijdtrekker.

Redneckerz (Redacteur) op 09-12-2015 om 18:44 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Lawliet.
Inderdaad. Gelukkig komt er wel een titel uit met die engine. Tegelijkertijd is dat ook de enige FF titel waar ik naar uitkijk.

Gast (217.123.130.xxx) op 09-12-2015 om 19:38
Ik snap wel dat de wereld van Final Fantasy VII niet zo gemakkelijk in 3D te maken is dan bijvoorbeeld Skyrim. Denk ook niet dat dit enigszins te vergelijken is. Ben erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Ze hebben jarenlang gezegd dat een remake in 3D onmogelijk was vanwege de grootte van de wereld. Can't wait!

Gast (62.194.86.xxx) op 16-12-2015 om 19:51
Grootste dehype die ik in 25 jaar gaming heb meegemaakt die episode content bs. Fu Square |(

Gast (62.194.86.xxx) op 16-12-2015 om 23:18
Naaieritus

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Final Fantasy VII Remake
Type:
Game
Releasedatum:
10-04-2020
Ontwikkelaar:
Square Enix
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media