Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

The Conduit toont sterfanimaties


Door Joni Philips op 26-10-2008 om 07:26
Bron: Aussie Nintendo

Na een serie casual games hoopt High Voltage te scoren op de Wii met The Conduit. The Conduit is een FPS die zich in het moderne Washington DC afspeelt. De stad wordt aangevallen door buitenaardse wezens. De speler kruipt in de huid van een geheim agent die de waarheid achter de invasie moet ontdekken.



07:34  Miyamoto spreekt over Project H.A.M.M.E.R.
07:24  Nieuwe video Animal Crossing
 Reacties (17)
 Pagina: 1
Taw0n op 26-10-2008 om 10:19 [Niv: 83 / Exp: 4141]
Ragdoll?
Of zit dat er ook gewoon in? Net als CoD 4?

Gast (77.248.70.xxx) op 26-10-2008 om 10:25
Nietszeggend flutfilmpje. Jammer. Voor de rest ziet het er voor een Wii spel best goed uit. Beter dan dit zal en kan je niet te zien krijgen op een Wii met zijn beperkte hardware. Of een FPS een beetje redelijk te spelen is met die vage controllers van de Wii is nog maar de vraag. Muis en toetsenbord is en blijft het beste.

Cain op 26-10-2008 om 10:32 [Niv: 147 / Exp: 7344]
@ Gast (77.248.70.xxx),

Metroid Prime 3 ziet er beter uit. Maar dit ziet er ook goed uit idd.
Muis en toetsenbord is idd het beste voor een fps. Ik snap nog steeds niet waarom ze geen fixed crosshair gebruiken in Wii shooters.

Nibor op 26-10-2008 om 11:11 [Niv: 144 / Exp: 7223]
@ Taw0n

Het lijkt erop dat het gewoon animaties zijn die er goed uitzien maar zonder ragdolls.

Gast (81.92.182.xxx) op 26-10-2008 om 11:42
Metroid Prime 3 is idd beter dan dit maar MP3 is dan ook ziekelijk mooi. Samus ziet er bijna beter uit dan Master Chief in Halo 3. Jammer dat Nintendo die engines niet onder licentie verkoopt aan andere partijen, dan zouden ze van het gezeik van dat alles grafisch slecht is af zijn, heb je misschien een lagere instap drempel voor devs om te ontwikkelen, je hoeft zelf geen engine meer te ontwikkelen omdat je de grafisch beste engine voor het platform al hebt en voor de core gamers komen er misschien meer aantrekkelijke games uit.

Maar goed, lof voor de dev van deze game, ze proberen het tenminste en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

Gast (80.101.205.xxx) op 26-10-2008 om 12:00
@ Cain: Bij Far Cry Vengeance was dat wel het geval(Fixed crosshair) maar die heb ik na een paar maanden de deur uitgedaan omdat het gewoon niet werkt.

Cain op 26-10-2008 om 13:03 [Niv: 147 / Exp: 7344]
@ Gast (80.101.205.xxx),
Lag dat aan de game of de Wiimote?

Gast (77.161.226.xxx) op 26-10-2008 om 13:59
heb je de sterf animaties van gears 2 gezien? vergeleken met gears of war is dit teletubi....

Simon op 26-10-2008 om 14:02 [Niv: 112 / Exp: 5600]
Uhm gasten, hebben jullie het spel al gespeeld dan? Nee toch? Dus nu niet zeuren over MP3, dat die beter is. MP3 is gewoon heel goed, maar deze game wordt ook echt tof. Alleen al als je die graphics hebt gezien, uitstekend voor een Wii titel.
En 16 players online!
Een unicum op de Wii.

sidar op 26-10-2008 om 17:18 [Niv: 49 / Exp: 2463]
@Cain,
houd toch op!
ik snap jullie niet!

Metroid zag er beter uit door de ART-DIRECTION.
De engine pwnd de engine van Retro.
Deze engine plus de art van RETRO zou een mega awesome spel worden op de Wii.

"Muis en toetsenbord is idd het beste voor een fps. Ik snap nog steeds niet waarom ze geen fixed crosshair gebruiken in Wii shooters."

Dat werkt niet, het is niet logisch.
Als jij een kant op richt moet het scherm mee draaien omdat daar het midden punt dan ligt.

Muis en keyboard mag dan wel het beste zijn maar het is niet het zelfde als met de Wii mote, de muis mimmicked helemaal niks, het is gewoon een goed kope manier om headshots te krijgen.

M/K is niet een stap naar realisime, het is een stap sneller naar een precieze head shot.

Gewijzigd door sidar op 26-10-2008 om 17:22

Cain op 26-10-2008 om 20:36 [Niv: 147 / Exp: 7344]
@ sidar,

Precisie is ook wat de gamer wil. Console shooters doen nog steeds onder voor PC shooters, ik had gehoopt dat de Wii daar verandering in zou brengen. En dat kan ook, de Wiimote kan als muis functioneren. Als je je crosshair over het beeld kan bewegen dan kan je het beeld ook met de crosshair mee laten bewegen. Voordeel is dan dat je niet achter een bureau hoeft te zitten wat bij PC shooters wel moet. Gewoon lekker op je bank met de Wiimote in je hand net zo vlot spelen als PC gamers.

Over de engine van the conduit hoor je mij niet klagen, niks dan lof voor deze developer op dat gebied.

Gast (89.205.130.xxx) op 27-10-2008 om 11:00
@cain,
Dat is niet wat de gamer wilt, de gamer wilt zich meer betrokken voelen in een game, en muis en keyboard doen dat voor geen meter.
Het is maybe dan wel makkelijker om preciser te schieten maar dat betekend niet dat het een stap dichter bij realisme is.

En dat fixed crosshair werkt NIET.
Met de Wii-mote richt je, als je omhoog richt richt je niet meer in het scherm en als je beeld mee moet draaien dan klopt dat gewoon helemaal niet.

Muis en Keyboard= overrated.
Het speelt alleen fijn omdat je op een "cheape" manier beter kan richten.

Wii-mote laat je richten op pixel precisie, Richten is toch veel beter dan je muis bewegen.

Gast (89.205.130.xxx) op 27-10-2008 om 11:02
Om nog toetevoegen, als je niet goed kan richten met de Wii-mote, dan verteld dat alleen maar iets over de speler zelf.

Als je mis schiet dan moet je maar beter RICHTEN.

Cain op 27-10-2008 om 20:20 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Met de muis schieten is ook richten. Het komt beide op hetzelfde neer alleen beweeg je de muis over een oppervlak en heb je de Wiimote in de hand. Het is allebei puur hand-oog coördinatie.

Over de fixed crosshair heb je idd gelijk. Ik was ff vergeten dat de Wiimote voor pointer activity altijd de sensor bar nodig heeft. Het bewegingsveld is veel te klein (een muis kan je op tillen en terughalen als je het einde van je mouspad bereikt hebt).

"Muis en Keyboard= overrated.
Het speelt alleen fijn omdat je op een "cheape" manier beter kan richten."

Net zoals de rest waartegen je speelt dus daar gaat je 'cheape' voordeel. Je hebt net zoveel voordeel met een muis en toetsenbord als met een controller of wii-mote, geen. Het speelt alleen prettiger als de instrumenten doen wat jij wil dat ze doen. Shooters gaan snel en dus is het prettig als je zelf ook snel kunt zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Wii-mote een ware revolutie ten opzichte van de controller. Games zoals Resi 4 Wii edition gebruiken de Wiimote op een manier dat je je afvraagt hoe je in godsnaam ooit zonder heb gespeeld. Ik vind het alleen jammer dat de Wiimote (en daarmee alle consoles) nog steeds onder doen voor de PC op het gebied van shooters.

Gast (84.241.215.xxx) op 28-10-2008 om 11:24
"Over de fixed crosshair heb je idd gelijk. Ik was ff vergeten dat de Wiimote voor pointer activity altijd de sensor bar nodig heeft."

Zelfs zonder bar, het is niet logish.

De manier van richten is anders, Wii-mote is een stap naar realisme en daarom kan het voor FPS veel betekenen. Muis en keyboard is niet te vergelijken met het vast houden van een gun.

"Ik vind het alleen jammer dat de Wiimote (en daarmee alle consoles) nog steeds onder doen voor de PC op het gebied van shooters. "

je bedoelt shooters die slecht gebruik maken van de Wii-mote?

Gast (84.241.215.xxx) op 28-10-2008 om 11:28
*Zelfs zonder bar, het is niet logish. Dan kan je net zo goed de Tilt functie gebruiken dat heeft dan het zelfde effect...of nee als je de cross hair fixed zou maken zou je beeld helemaal flippen.

Probeer het maar met een tablet, Speel daar maar een FPS game mee, dan snap je wel wat ik bedoel.

"Het speelt alleen prettiger als de instrumenten doen wat jij wil dat ze doen"
Maar dat maakt de muis nog niet beter, qua input is ie maybe "beter" in de zin van makkelijk.
Maar als je niet kan richten met de Wii-mote dan ligt het aan de persoon zelf en niet de Wii-mote.
De Wii-mote werkt, jij moet gewoon beter mee kunnen spelen.

Cain op 28-10-2008 om 20:38 [Niv: 147 / Exp: 7344]
"je bedoelt shooters die slecht gebruik maken van de Wii-mote?"

Eigenlijk wel ja.

Maar als je niet kan richten met de Wii-mote dan ligt het aan de persoon zelf en niet de Wii-mote.

Ik kan er prima mee spelen. Resi 4 Wii doorloop ik een stuk vlotter dan de GC versie. Ik schiet veel sneller headies met de Wiimote.
Dat de Wiimote werkt is waar tot op zekere hoogte, Nintendo brengt niet voor niets de motionplus op de markt. Waarschijnlijk zal de Motionplus er voor zorgen dat de Wiimote zo nauwkeurig wordt als bijvoorbeeld een muis. En dan hebben we het beste van alles in een klein afstandsbedieninkie.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Conduit
Type:
Game
Releasedatum:
10-07-2009
Ontwikkelaar:
High Voltage
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media