Top Engine.
Dat was altijd al een beetje de kracht van KH, de Cutscenes en voornamelijk de Graphics van de Cutscenes.
Hopelijk dat de rest nu ook wat verder gevordert is.
Animatie en Graphics zijn in ieder geval flink verbetert.
Het Spelconcept lijkt ook flink verbeterd te zijn.
Het is nu een Action Adventure met RPG elementen geworden.
Inplaats van een Action RPG in een Open Wereld vorm.
Het Free Roaming aspect werkte voor geen meter.
Het sloot vaak niet aan met het verhaal en het verhaal was ook vaak uitgerekt.
VB: In KH 2 ontmoet je Mickey eindelijk in Hollow Bastion, vervolgens ga je naar Agragabad en vraag je aan Alladin of die Mickey gezien heeft. :S
Gelukkig zit de Sakuguchi Like Guy erin en gebruiken ze de Engine van een Final Fantasy 7 Game.
Er zitten volgens mij ook geen FF Characters in?
EDIT:
Een Goede KH 3 lijkt me.
Nu nog voor de future Installment het genre idee van KH 1 en KH 2 maken en dan een Free Roaming JRPG van maken waarin je dus Wereld kan bezoeken en dus ook echt in de Wereld zit.
Met de Kracht van de PS3 en 360 is het eindelijk dan zover voor de volle potentie.
Op consoles als de PS2 had het concept niet gewerkt en viel ook wel te zien in KH 2. Gelukkig hebben ze goed nagedacht over het genre van de Game.
Nu nog een verhaal bedenken zodat ze een goed einde kunnen bedenken voor de KH 3.
Gewijzigd door Akatora op 21-10-2009 om 21:57